REVIEW: My Favourite Recipe by Neula - Earlgrey black tea mask


Assalamualaikum dan hai semua.. Hari ni aku nak review mask by neula. Namanya earlgrey black tea mask. Mula2 aku buka bekas mask tu yang pertama sekali aku terbau ialah black tea. Tak busuk tapi okey la boleh pakai. Jenis jeli bila pakai rasa sejuk. 


Aku dah pakai nk habis sebotol dah. Sebab senang nak pakai. Buka dan sapu ja biar 15-20 minit boleh cuci.

Kulit muka aku agak kering dan berminyak..jadi liang pori akan nampak ketara terutama bahagian hidung dan pipi. Lepas pakai mask ni kulit muka aku lembut, sejuk dan moist. Kandungan utama produk ni iaitu earlgrey black tea pun bagus untuk anti penuaan, kurangkan kulit kusam dan melembapkan kulit. Aku ingat lepas dah habis pakai mask ni aku nk cuba mask Neula yang lain pulak.. Sebab bagi aku mask ni best dan bagus.

Comments